Första skoldagen *check*

Hej!

Hemma efter första skoldagen då.(rubriken säger mycket!) Mest en massa prat om hur läsåret ska se ut, träffa våra coacher, Få nya skåp (fast jag har inte fått mitt än), och få reda på schemat. Det är alltid något spännande, har de blivit bättre/sämre än det var förra året?

Enligt mig sämre. Just på det sättet att franskan (som jag går i) har 3 håltimmar medans spanskan inte har några (+ de slutar tidigare). Egentligen hade jag tyckt att det hade varit mer okej om det hade varit samma för båda (eller det hade inte skadat om det hade varit bättre för mig?). Men, människor är egoistiska. Hahah.

Men för att avsluta med något glatt. Kick off imorgon, får sovmorgon till 10.45 (eller då börjar skolan). Sköönt!
Hahah, miffad bild...



Kommentarer
Postat av: stuffstuff

(svar)

Då jag försöker samla ihop så mycket pengar som möjligt till en systemkamera, vill jag få allt på bloppisen sålt, och det funkar ju bäst med låga priser right!? ;)

Kram! =)

2011-08-18 @ 18:32:31
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0