Göteborgs Horse Show ♥

Hej!

Nu håller jag på att gå runt och se till att jag inte har glömt någonting. Om en timme åker jag och Matilda in till "Göteborgs horse show". Kommer nog inte bli så mycket bloggande idag efter som jag kommer ha fult upp där inne. I helgen blir det som sagt dålig uppdatering eftersom jag skall dit imorgon också. ;)

Åh, det skall bli så kul jag har längtat dit ganska länge nu.

Topp grejerna är:
*GP-ponnyn
*Mässan (!)
*Hästarna


 En gammal bild från göteborgs horse show. Dock satt vi en bit ifrån (fick gratis biljett av matilda ♥ så vi satt på rad 27 och så tog jag med min mobilkamera) så därför har bilderna som jag tog inte så bra kvalité.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0