Fredag - Otur i oturen fast med en gnutta tur

Hej!

Nu kommer som sagt andra inlägget. Igår så stannade bussen för att det var en bil som hade sprängs vid min hålplats. Dem fick ta en omväg så jag fick gå 2 ½ hålplats. Jätte kul...
Den "rosa ringen" visar var bilen är ;-)

Och sedan var jag med Saga (fast det var svårt att hitta varandra uder konserten) på Veronica Maggio på liseberg! Jätte bra kostert! Dock väldigt trångt. Över 17 000 pers!
Det var nära att man inte kom in.
Bild från album, så bra stog jag inte så jag vill skryta med några bilder. Men jag hade inte orkat köa sen klockan 3 för att se på en konsert som börjar 8. Känns inte riktigt värt det...
Det var väll de lite större händelserna under min fredag. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

hehe vi kom dit halv 7 och stod längst fram :p

2011-05-21 @ 18:33:30
URL: http://wildchildss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0