Johanna is great!

Ego-bost, weho! Morsdag idag, hur har ni firat? Jag har gjort en liten film till min mamma. ♥ Släcktkalas, ridning. Tänk vad mycket man hinner med på en dag?! Jag körde min gula klänning som jag hade på skolavslutningen förra året. ;) Har varit mycket ridning i helgen. Och OMG (!) jag har gradering imorgon!!! Shit vad jag är nervös, kan man bli nervösare?!
Jaja iaf, lite bilder från helgen ♥
Så jäkla fint väder var det!
En lite promm hans med :)
WoW! För en gångs skull en bild på mig. Dock inte lika bra ljus som den andra...
Film kväll med Saga ♥ Vi såg "Tusen gånger starkare", den var bra men inte den bästa filmen någonsin direkt. (Gammal bild, vi tod inga bilder i lördags ;))

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin den bilden med solnedgången blev! :)

2011-05-30 @ 16:47:50
URL: http://nyan.cat

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0