Stockholm klassresa

Hejj!
Nu lägger jag upp några bilder från stockholm. Har suttit och grov redigerat dem lite. Så att dem iaf skall se lite bättre ut. :) Vi hae sån tur med vädret i sthlm!
Sol hela tiden , shorts-väder. :D Dock blev tåget 3 h försenat på uppvägen (jag har tappat all min respekt för SJ. I vintras var det banne mig 6 h försenat!) det blev lite ändring i schemat men vi han endå med allting. ;)
Första dagen, påväg till vandrarhemmet.
Vacker utsikt!
...
Vi fick kolla på plenis salen (lägg märke till L:et)
Påväg in i slottet ;)
Har mkt mer bilder, men vill inte visa vissa av dem... ;p

Kommentarer
Postat av: ange

det regnade här med, men nt på morgonen =D

2011-05-13 @ 17:21:24
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0