Självförtroende boost, love my hair!

Hej!
Blir rätt så pissed off på de som ska racka ner på sig själva 24/7... Så fort man tycker att man är för bra så har man ett alterego och egentligen bara har ett lågt självförtroende.
Men racka inte ner på er! Varför se det negativa, när man kan se det posetiva? Jag gillar inte min acne (även om jag säkert kollat igenom halva apotekets olika rengöringar) så orkar jag inte alltid bry mig.
Då får man tänka på alla andra bra saker. Som att jag är helt stört förälskad i mitt hår! Jag är såker på att de är ett av de underbaraste på kontinenten!


Underbarste, underbara hååår ♥
-
Johanna

Kommentarer
Postat av: rebecca

härlig inställning hörrö :)

2012-02-19 @ 21:55:42
URL: http://beccaforalltid.blogg.se/
Postat av: Lisa

älskar också mitt hår, min ögonfärg och ja, mina ögon! Hihi <3

2012-02-21 @ 23:27:17
URL: http://linsay.blogg.se/
Postat av: Magda

haha. det är bra johanna, rätt inställning! & jag diggar dina fina lockar ngt sjukt oxå ;)



men du måste komma ihåg att det inte är alla som har det så bra som dig, att du bara har lite acne som du hatar. det finns folk som är transsexuella, som tycker att dom är födda i fel kön osv. såklart har jag förstående för hur du tänker, men du måste respektera att hälften av dagens ungdom inte tänker så. därför är det, enligt mig, rätt onödigt att bli pissed off för att folk har dåligt självförtroende. att ha dåligt självförtroende är inget man väljer själv utan man får det genom att t.ex. vara/blivit mobbad med mera. folk som klankar ner på sig själva är personer som inte mår så bra i grund och botten. som jag sa så förstår jag att det måste vara jobbigt att stå ut med när någon klankar ner på sig själv. men försök istället att tänka på att de med lågt självförtroende inte gillar saker med sig själva och kanske till och med HATAR sig själva och vill dö. tro mig, jag är i den situationen just nu och jag klankar inte ner på mig själv för att jag bara ser det negativa (för jag ser mycket positivt hos mig själv oxå,t.ex. min längd :D) saker hos mig själv utan för att jag egentligen mår redigt dåligt just nu och därför reagerar jag på detta för att du blir pissed off på folk dom klankar ner på sig själva som om det vore deras fel att dom har så dåligt självförtroende..



ha en fortsatt bra helg & en underbar prao! puss :))

2012-02-26 @ 14:16:02
URL: http://magdalundblad.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0