Gamla klassiker?

Hej!

Nu sitter jag bara och tar det lite lugnt. När jag var mindre spelade jag lite olika spel har spelat några nu och tycker att dem är lite roliga... :) Så här kommer några spel

Bomb it 2

Finns ju Bomb it 3 nu också men 2:an är bäst! (a)

 


Fire play 2

Det bästa spelat av dem 3 spel som jag rankar upp nu. Dock dampade det lite så det gick inte att föra över här... xd Så klicka hääär om du vill komma till spelet ;)


Anilmals in the city

Dethär är kul :D Du skall svar på olika frågor om hur du känner dig och så får du fram vilket djur du är. Du kan sedan kolla vad du har fått andra dagar (kan dock bara spelas en gång om dagen).

 



Snälla fråga mig inte varför jag gjorde detta inlägg :P Vet nämligen inte själv xd


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0