Busskort borta



Hej, nu är jag i skolan för att jag glömde busskortet och orkar inte förklara detta. Haha lat är jag.
Men nu sitter ja med några klasskompisar och är inne på datorn. Och skall passa på att göra lite läxor och blogga lite. :)

Men det är väldigt irriterande att glömma det. Även om man oftast får åka med utan det så måste man betala ibland. Hur skulle man kunna göra detta bättre så man inte behövde busskort? Kanske busschafören kunde ha en bok med enns namn så man slapp glöma busskortet. Fast då kanske dem skulle glömma listan? Haha xd  Okej, mina idéer kanske inte är så lyckade...? Men okej "dagens fråga". Hur skulle bussarna kuna göra busskorten bättre?





Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0