Inte update idag

Hej!

Nu har jag inte updaterat idag pga att jag har varit i skolan och med kompisar. Jag har haft en toppendag, eller nästan eftersom jag fortfarnde är lite förkyld. Jag hoppas att ni också har haft det!
Jag var ute och hon (och lite jag) tog kort. Vi tog på mig, henne och min mormors hund. Han heter Bruno och är jätte söt! Han är en lagotto och alergihund.

Dock tog hon en lite suddug bild. Men Bruno rör på sig hela tiden så det är lite svårt att se. Men busig och gullig e han. ♥

Ja ha det bra nu skall jag bara göra dem sita läxorna och sedan gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Tilda :)

kunde du inte frågat mig innan (bilden)? då kunde du fått en supersnygg som jag tkr är supercool :)

2010-09-10 @ 14:57:35
URL: http://tildaslife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0