Ridning

Idag har jag ridit! Även om jag är lite kraslig så red jag ändå. Det var inte så jobbigt. Just nu har jag bara lite träningsverk. Torsdagar brukar inte ha så hårda pass som lördagar.
Idag så red vi dressyr. Jag hade som innnan Baretta och det gick ganska bra att rida honom.
Vi höll på och stälde hästarna, ökade och minskade volter, arbetstrav med mera. Detta var inget nytt utan mest repetion. Fast att ställa honom var lite svårare eftersom han var lite stel. Han är endå 20 år så det är inte så konstigt att han är lite seg.

Baretta


Söta Baretta....



Kommentarer
Postat av: Tilda :)

kan inte jag följa med till stallet ngn gång och fota när du rider? elelr fota någon av hästarna? Med pappas systemkamera såklart :)

2010-09-10 @ 14:55:23
URL: http://ttiildahs.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0