Jag har blivit utmanad!

Hej!

Jag har blivit utmanad av Helena att skriva 5 st fakta om mig själv.

1. Jag i knarkar hallon (njae, men jag är iallafall helt galen i dem! :)). Använder te.x. dem när jag gör smoothie, som ni redan vet att jag gör ofta. Receptet!


2. Jag vill ha en hund (eller en hamster, marsvin, katt, fisk osv.). Dock kommer jag alldrig få det för att min mamma och min syster är alergiska. :(

Tur att man har en mormor med hund i allafall (min granne;))


3. Jag har haft kaniner :( Men vi var tvungna att sälja dem. :( 


4.Jag älskar kläder och är lite smått en shoppaholic (ne, nu tog jag i men, men). Men älskar mode och sånt :)


5.Jag gillar inte att sola. Men gör det ändå för att jag vill bli bruuun. Fast jag kan inte ligga och sola i typ 2 timmar. Nej, då måste man bada!

Skickar vidare dethär till Matilda, Matilda, Ebba, Hanna och Magda.


Kommentarer
Postat av: Magda Bielitz

jag har redan blivit utmanad innan,så tänker inte göra om det

2011-04-14 @ 18:12:04
URL: http://danceordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där nagellacket från mny du bloggade om för ett tag sedan, vilket nummer var det?



har länge letat efter ett liknande, vill att det lixom ska se tjockt och kladdigt ut, stämmer bilden med verlkigheten?

2011-04-15 @ 23:05:17
Postat av: © sarastille

Fin blogg du har :) haft en bra dag/helg? :)

2011-04-16 @ 17:38:50
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0