SKIDOR!

Hej , hej alla!

Förlåt för en seeg uppdatering, jag är i Sälen just nu och har inte kunnat blogga. Kan inte göra det i mobilen. Har haft det skönt här uppe men fick en lite dramatisk upplevelse när vi kom till först till stugan.
Det låg nämligen lakan från några som hade varit magsjuka (stog på en lapp). Vi blev lite oroliga / irriterade eftersom vi skulle behöva byta till en stuga med sämre läge.
Men vi har överlevt än så länge , och ingen är sjuk :D

Det har varit lite småblåsigt och idag var första dagen med sol väldigt skönt. Det är skönare att åka då. Även om vissa tycker att Sälens backar är tråkiga så håller jag inte med. Jag gillar Sälen och den ger mig så mysiga barndoms minnen från när man har varit mindre och åkt (var nog 3 - 4 år sedan).


Hahaha, orkade inte ta någon bättre bild.




Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0